tisdag 16 december 2008

Väskan packad -ingen återvändo!

Nu har jag tagit mig i kragen och har bestämt att Hilma och jag ska åka till badhuset. Väskan är packade så nu är vi redo! Jag hade en liten önskan om att hon skulle göra nr2 imorse och den önskan gick i uppfyllelse, så då KANSKE jag inte behöver oroa mig över det. Lite jobbigt att vara själv med henne om olyckan skulle vara framme. Det jobbigaste är att dom måste stänga av hela den lilla bassängen i så fall och gör rent. Så alla stackars barn som ska på simskola och babysim för inte bada! Lite jobbig tanke!

Innan badhusbesöket ska vi hinna med lite annat. ett besök på Lövåsen med mig. Ska träffa en läkare som ska skriva ut ett recept till mig angående min ämnesomsättning, den är inte som det ska vara. Där ska vi vara klockan 11 och badhuset får vi inte vara i innan 12.10, för att dom har undervisning i den bassängen innan. Så det kanske får bli en snabbis på stan innan, beroende på hur snabbt läkarbesöket tar. Fick ju 25% på ett helt köp på Lindex som går ut idag och detta måste ju såklart utnyttjas=). Eller kanske inte, se om det har kommit något fint till Hilma!

Nu ska vi nog fixa det sista innan det är dags att fara in på alla bestyr. stannar nog till på Kvantum och säger hej till Roine och köper ett par bananer. Man har ju en tendens att bli väldigt hungrig efter att man har badat. Jag kan tänka mig att Hilma kommer bli det eftersom hon aldrig knappt äter någon frukost!

Uppdatering om dagen kommer senare!

Inga kommentarer: