tisdag 9 december 2008

Fin fin julklapp till mig!

Inga fler tecken på illamående från Hilma, skönt!

Så det blev 1½ års kontroll och spruta för hennes del idag. Det bästa var att leka med alla barnen i väntrummet och det värsta var att få sprutan i benet. Säger man spruta nu till henne, pekar hon på benet och säger aj aj aj. Läkaren tyckte att hon väldigt förståndig, han sa typ att hon var hur smart som helst för sin ålder...tror att han uttryckte sig så, eller kanske inte! Hon hade växt 6 cm på 5 månader, så nu är hon 86 cm lång och vägde 12.8 kg.

Så efter kontrollbesikningen så blev det en sväng till stan och jag fick tag i två paket, kanske inte dom roligaste men två paket! Roine kom ner på stan när han slutade och mötte oss och vi gick till Per-Arne och beställde en förstoring från 1 års korten. Efter lite rabatt så blev det inte så dyrt som vi trodde, BARA 2200 kr. Se om förstoringen hinner komma innan jul.

Roine köpte en julklapp till mig också, världens finaste! Längtar till julafton när jag får öppna den=). Eller jag vet ju inte vad det är i paketet, jag får vänta och se om jag överhuvudtaget får den! Längtar!

Nu är reklamen slut!

Inga kommentarer: