onsdag 17 december 2008

"Dom luktar mandelmassa...!"

Idag har det hunnits med mycket, dock kanske inte rikigt det vi skulle behöva göra. Först jobbade jag till 12, för att sedan fara till Norrköping för att ta hand om Hilma medan Roine tatuerade sig. Niclas fick följa med också, för att hålla mig sällskap! Dessutom behövde han en nyårsoutfit, som vi inhandlade och vi fick en nöjd Niclas hem med oss.

Tatueringen ser fin ut, lite större än vad jag tänkte mig...och Roine med! Skulle man bara ha den så är den perfekt, jag funderar nu bara hur dom ska få plats med alla andra barnnamn som ska ristas in på armen. Men det där löser nog farbror-tatuerare när det är aktuellt. Fint blev det...bild kommer senare!

Eftersom alla julklappar redan var klara så blev det inte mycket inhandlat. En skjortliknande tröja till mig och en jättestor fin ljusstake till hemmet, ett riktigt fynd=). Se bara var vi ska placera den, så vi inte bränner ner delar av huset...eller rättare sagt, så inte Hilma når den!
Köpte även en jätterolig julklapp till Roine, helt klockren!!! Okej, inte riktigt klar var jag. Nu är jag det, lovar...!
Nu måste jag bara ner på stan och fixa lite småsaker, strumpbyxor, en duk till julafton och ett besök till Systembolaget. Men det ska jag nog hinna med även om det får bli på tisdag efter att jag klippt mig.

Nu ska jag titta på Room Service och sen ta en varmlååååååååååång dusch!

Puss Puss

Inga kommentarer: