tisdag 2 december 2008

Trötta fötter...

Ville bara meddela att jag är hemma från Stockholm nu. Blev lite shopping och några julklappar. Hann träffa bästis vännen Kristin en stund innan det var dags att fara hemåt igen, det var tur det för nu är saknaden lite mindre!
Nu har jag trötta fötter och ska duscha och gå och lägga mig för att sedan gå upp tidigt imorgon igen för att jobba. Längtar tills på torsdag när det blir sovmorgon -tills Hilma vaknar.
Nu blev det nyss bestämt att vi (Roine och jag, Hilma får vara hemma hos mormor och morfar) åker till Ikea imorgon för att inhandla lite nytt och för att köpa lite mera julklappar. Jag är visst bara ute och far en massa.

Nu är det nog duschdags!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja nu har lite abstinens lagt sig, men än finns det mkt kvar=)Men snart snart är jul..åhh vad härligt!!Puss puss krillan