onsdag 31 december 2008

Inga löften här inte!

Då var det nytt år snart. Då kommer nyårslöftet på tal. Jag har ingen nyårslöfte i år, eller det var ett par år sen jag hade några.Varför ska man ha dom om man ändå inte håller dom. Börja träna- håller max två månader sen är man tillbaka i soffläge igen. Sluta äta godis och andra feta saker- håller en vecka om man har tur. Ha inga nyårslöften, lev istället! Man mår bara dåligt av att lova en massa som man inte kan hålla.
Gör som jag, strunta i dom!
-
Jag har inte jobbet idag. Hilma och jag sov till halv tio och sen har vi fixat lite till ikväll när det nya året ska firas. Efter lunch kom mamma och pappa förbi på en fika. Så Hilma fick sova lite senare än vanligt idag, men då sov hon längre också! Se hur länge hon orkar vara uppe idag.
-
Hilma visade snabbt sin mormor och morfar var de skulle sitta när dom kom. På golvet vid legolådan. Så där satt dom tills fikat var klart. En bestämd liten dam!

-
Nu ska jag fixa mig lite, innan hon vaknar!
-
GOTT NYTT ÅR!!!

Inga kommentarer: