fredag 19 december 2008

4h jobb och sen massa bestyr!

Då var det dags igen, att fara iväg till jobbet. Har precis ätit lite frukost och ska snart åka. Jobbar bara 4h idag, lite extra tid bara. Det bästa är att då är man uppe och igång och så hinner jag handla efteråt, med alla andra miljoner människor. Vad gör man när man jobbar alla andra dagar fram till jul. Se om jag hinner ner på stan en snabbis och köpa en duk till matsalsbordet, skulle vilja ha något juligt! Kanske är jag ute i sista stund, så det finns nog inte så mycket att välja på! Hoppas att det löser sig, måste ju bli fint=).

Nehe, nu ska jag sminka mig färdigt. Måla naglarna skulle jag visst ha gjort också, men det får bli en annan dag. Har i allafall tagit bort det lilla nagellacket som fanns kvar på naglarna. Man har inget bra jobb för att ha fina naglar, om man inte vill göra om allt var eviga dag och det har man ju inte tid med!

Hörs kanske senare!
Puss Puss

Inga kommentarer: