måndag 29 december 2008

Jätte förkyld!!!

Har precis kollat klart på filmen som jag somnade ifrån igår=), Ps. I love you. Mysig film! Se om Hilma vaknar snart så att vi kan åka in till stan och handla mat till nyår! Har skrivit matsedel för 2 veckor också. Januari är som ni alla vet en månad där man får spara in lite, så vi ska käka ur frysen. Det fanns en hel del gott och blandat där.

Imorgon är det dags att jobba igen, efter att ha varit ledig i helgen. Varför går det alltid så fort när man är ledig? Det var en riktigt skön helg, vi unnade oss till och med att ligga i sängen mitt på dagen och titta på film. När gjorde man det senast, kan inte ens minnas. Det fungerar ju inte riktigt längre när man har en busunge som inte vill ligga stilla och titta på film. Så då får man passa på när hon sover!

Nu ska jag platta håret lite och leta reda på nässprayen. Jag är genom förkyld och det värsta är att jag sa för ett par dagar sen att jag aldrig är sjuk. Det skulle jag inte sagt!!! Hoppas det går över snart och att resten av familjen inte blir smittad.

Inga kommentarer: