måndag 15 december 2008

En bruntonad Camilla


Hittade den här bilden i datorn när jag tittade igenom lite gamla bilder. Den här är tagen på våran inflyttningsfest och Roines 25 års fest för snart tre år sen. Annledningen till den bruna tonen är att vi för en månad sen kom hem från Vietnam/Malaysia resan, vill dit igen, i alla fall Malaysia!!

Nu har min kära bror lämnat mig för ungefär 30 minuter sen. En väldigt trevlig eftermiddag, vi fick till och med sällskap av honom vid middagsbordet. Hade vi vetat det hade det kanske bjudits på något lyxigare än pasta och köttbullar. Så blir det när man får oinbjudna gäster vid middagsbordet! Han är inte så kräsen av sig och gladast var han över att det inte var fullkornsmackisar=).

Nu ska jag fortsätta titta på mitt Tv-maraton (hur länge måste man titta för att det ska vara ett maraton?!) och vänta på min älskling!

Hej svejs!

Inga kommentarer: