måndag 15 december 2008

Jul- & Nyårsplanering

Nu sitter jag här nyduschad, lite lätt hungrig, nystädad undervåning och en jul- och nyårs planering framför mig. Nu ska bara mina vännen och gäster kolla på mitt förslag till nyår, det är inte det lättaste med alla allergier som finns i vårat sällskap. Tror att jag fått ihop det, planering är Camillas bästa vän=), av planering mår man både bra, det är roligt och så har man lite koll. Eller hur, Kristin?!

Idag är det Hilma och jag på egen hand här hemma. Roine jobbar kvällen och åkte till jobbet vid 11. Så idag har Niclas bokat in ett smakprovsmöte, trevligt trevligt! Se hur länge han stannar, han brukar ha en tendens att stanna länge=). Vad gör det när man får trevligt sällskap!?

Nu är det snart dags för den super sega evighetsserie Våra bästa år! Ska gå och kolla om jag hittar någon lunch till mig först, ville inte ha det som Hilma serverades, Raggmunk!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha ja du och jag med vår planering=)måste snart börja med gotland=)Ser fram emot nyår ska bli så mysigt!!Snart snart ses vi och då ofta=)Puss krillan

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.