tisdag 23 december 2008

Ni som väntar och väntar...

Nu får det vara nog! Jag tänker sitta i soffan resten av kvällen, ska vara skala lite räkor...
Jag har placerat alla julkalpparna under granen och hann samtidigt klämma lite extra på mina paket. Visst sörru, jag har varit snäll och jag hittade ganska många klappar till mig=). Vi har tjuvat lite, vi har öppnat klapparna från våra chefer. Tänker dock inte avslöja vad det var eftersom jag har några arbetskamrater som läser denna blogg och som kanske inte är lika nyfiken som jag=).
Nu börjar jag längta riktigt mycket till imorgon, så mysigt med julen. Sen har allt blivit ännu mysigare när Hilma kom till världen och kunde fira jul med oss. Det blir som när man var liten om igen, fast det är inte jag som får massa klappar av allihopa. Man satt i mitten med ett berg av julklappar runt en. Även om julen inte bara består av julklappar så var det den bästa tiden på hela julen, den som säger något annat är konstig!

En sak till som jag glömt sagt är att ni som sitter och väntar på julkort från oss, ni kan vänta väldigt länge! För det är så att vi har inte skickat några till er. Inte för att vi inte tycker om er, för det gör vi! Utan för att det inte blev så... vi glömde först bort att man skulle skicka lite kort vid den här tiden och sen kom slöheten smygandes!
Hoppas att ni överlever julen ändå! Så nu önskar vi er alla bloggläsare en riktigt GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!

Nu är det bara några få timmar kvar tills det är julafton och man får öppna julklapparna, men jag tror inte jag öppna några förän jag har sovit. Det brukar inte gå igenom hur mycket jag än tjatar! Så det är väl bara att ge upp! Sen vill jag vänta på Hilma också.

Nu ska jag fixa det sista och bara ta det lugnt!

Inga kommentarer: