måndag 22 december 2008

trött

Jag som skulle gå och lägga mig innan Prison Break, spela in det och se det imorgon. Här sitter jag i soffan och det har precis börjat. Sova får vi göra efter jul, har inte tid nu. Fast i pausen går jag nog en trappa upp...detta slutar ju bara med att jag somnar i alla fall=).

Imorgon är det julmorgon på jobbet och detta innebär traditionellt att vi samlas alla dagen innan julafton klockan 6.00 i fikarummet. Käkar gröt, dricker glögg och får lite paket! Mysigt, men jobbigt att gå upp så tidigt på sin lediga dag. Men oj så mycket jag kommer hinna med. Ska klippa mig vid 9.30 och sen vid 15.00 är det 14 års kalas. Så där har ni min dag.
Måste förbereda lite mat på kvällen också, hade inte tänkt att stå framför spisen hela julafton...eller halv!

Tack Kristin för en mysig eftermiddag och kväll, synd att det inte kan göras oftare. Får passa på nu när hon är hemma Kattne tre veckor=). Har ju lovat att ta hand om henne nu när Andreas är borta på ståhej.

Nu ska jag gå en trappa upp och lägga mig... spelar nog in iaf!
God natt!

Inga kommentarer: