fredag 5 december 2008

Helg igen, jobb igen...

Nu har det visst sprungit förbi ett par dagar utan att jag hann eller orka blogga. Inte hänt så mycket idag, inhandlat lite julklappar med syster och fyllt på kylskåpet. Sen har jag förstås gjort lite här hemma också, fixat och ätit tacos och lekt och busat med Hilma.

Då var det helg och på schemat denna helg är kort och gott, jobb. Längtar tills nästa helg när vi båda är lediga och har faktiskt än så länge inget inplanerat, ska bli så skönt!
Denna helg blir det förutom jobb lite skruvande av en Ikea garderob, alla vet ju hur det kan gå. Sen ska vi få besök av en polack som ska köpa Saaben, alltså en äkta polack som bor i Polen. Att man väljer att åka till Sverige för att köpa en bil för 12 000kr, konstig prick. Förhoppningsvis är han borta och allt är klart när jag kommer från jobbet. Annars tror jag att jag ser till att han är borta när jag kommer hem...kanske behöver jag jobba över, vem vet!?

Väntar på att Roine ska komma in från källaren, han fixar lite värme i huset, så att jag kanske kan få ta en varmdusch sen. Se om det blir någon film sen också, Barnhemmet ligger först i högen.
Nehe, nu ska jag titta efter om jag hittar något gott i skafferiet, glömde köpa lösgodis när jag handlade idag. Får fixa det imorgon istället, kanske blir det det första besöket på Coop och kolla in deras lösgodis sortiment. Vad säger du om det Niclas?

Skafferiet nästa...

2 kommentarer:

Anonym sa...

LÖSGODIS! det låter ganska bra för jag skulle behöva gå in på Ö&B!

Camilla sa...

Nu var det inte Ö&B vi skulle köpa godis på, men du kanske kan få gå in där också om du är snäll(och glad)!