söndag 7 december 2008

Pepparkaksbak





Har nu smakat en pepparkaka som bakades idag av Hilma och Roine. Men inte blev det många, kanske berodde det på att jag beställt tjocka eller att någon har ätit upp degen=). Det är bättre att dom blir uppätna än att vi får slänga dom sen.
.
Det gick faktiskt jättefort att jobba idag, annars kan 12-19 kännas som en evighet. Inte idag inte...nu är det bara en jobbar helg kvar till jul. Nästa helg som jag jobbar så är det bara några få dagar kvar till julafton och detta betyder ju att det kommer vara mycket folk, super roligt! Jag älskar storhelger på jobbet, alla (eller dom flesta, vissa stressade och sura) är glada och trevliga och på allmänt på gott humör. Roligt att jobba då! Så jag längtar lite till nästa helg som jag jobbar, men det ska bli skönt att vara ledig på lördag och söndag också!
.
Nu väntar nog en film, ska bara se en intervjuv med Kluft på Sporten!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, där ska den vara! Vad bra :) Så pepparkakorna blev goda? Jag ska nog äta lite deg nu tror jag. Haha!

Anonym sa...

Vad underbart söt Hilmus var i sin mössa och sitt förkläde! Ser ut som en riktig proffsbakare!!

Anonym sa...

Sötnos, jag hoppas att hon sparar några goda pepparkakor till mej!!Hoppas allt är bra mer er,här är det bara bra med sparkarna håller mej vaken framåt småtimmarna..ringer senare idag=)puss krillan