söndag 14 december 2008

Godisförbud utan byxor

Nu är snart den här lediga helgen över, fast två dagar till av ledighet väntar, sen är det dags för julruschen för mig del=).

Helgen har bjudit på Outlets i olika dess former, har inhandlat dom sista julklapparna, slagit in dom och bakat julgodis och biskvier. Nu är julgodiset klart, nu får Roine inte mer att välja mellan. Det är även förbud fram till den 23:e att äta av dom, så att jag inte ska behöva göra mera. Min bror ville visst komma förbi någon dag och provsmaka allt som vi gjort, så ett litet undantag får det nog bli. Se om det blir några flera...är det någon som vill ha ett litet provsmak, så säg till?!

Var på Factory idag och Roine hade hoppats på att köpa ett eller flera par jeans. Nu har vi besökt Vingåker tre gånger utan att komma hem med det som vi sökt, jeans till Roine. Så nu har vi gett upp, vi får ta ut svängarna lite och fara lite längre på jakt efter ett par!
Det enda vi kom hem med var en vårjacka till Hilma, en jättesöt röd Lilla Anna jacka. Se om det kommer en bild på den senare, kanske imorgon!

Nu tror jag att det är dags för en film, se vad datorn visar idag!

Chip Chip!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag kan nog skriva upp mig på listan av provsmakare=)

Camilla sa...

Du är så välkommen så, kanske fira ditt jullov=)