torsdag 11 december 2008

Snabbis hemma...

Då är jag hemma nu i 45 minuter för att snart åka vidare till nästa inplanerade sak idag, glöggkväll i Baggetorp med lite jobbarkompisar!
Kom precis hem från min 5 åriga kusins luciafirande, så söta. Dom sjunger när det passar dom (om dom överhuvudtaget sjunger), funderar inte så mycket på hur det låter eller om dom sjunger på samma mening. Finns inte mycket problem i deras världar.

Blev lite tajt om tid för Roine att komma ifrån jobbet innan jag ska iväg. Så Hilma fick följa med en stund till mamma och pappa. Niclas kom hem precis när vi gick därifrån förut, så det blir nog en legostund med honom kan jag tro. Han är ju den roligaste lekkamraten just nu, lego är ju hans passion så då går han inför byggandet!

Nu ska jag fixa lite här hemma innan jag åker och hämtar upp Ulle och Veronica.

Puss Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hann inte med så mycket lego lekande idag tyvärr. "lego är ju hans passion" låter som att jag är lego-konstnär eller något men vem vill inte vara det!