söndag 7 december 2008

Missar degen...

Väntar på att få åka till jobbet, eller väntar och väntar...inte direkt. Det är söndag och det betyder att det inte är så mycket folk och då kan man ju tänka sig att det är lugnt och skönt. Men inte för mig, det är så mycket man ska hinna med och man är glad den stunden man får sitta still och bara ta emot kunder. Hur stressigt detta blir beror ju helt på hur mycket annat som dyker upp, har man tur kan man hinna med allt som ska göras i lugn och ro. Hur denna dag ska sluta, återstår att se!

Här hemma ska det bakas pepparkakor och jag får inte vara med, trist. Degen som är godast! Jag har lagt min besällning på köksbordet, att få tjocka pepparkakor. Dom är ju helt klart godast, så där lite sega=). Se om jag får något provsmak när jag kommer hem.

Nu ska jag gosa lite innan jag ska fara iväg till jobbet!

Puss Puss

Inga kommentarer: