onsdag 1 december 2010

Julmånad!

1 december idag, nu är det julmånad och julen börjar närma sig på riktigt. Älskar julen, det är så mysigt. Så idag kommer det en brev till Hilma och Maja på posten, inte från vem som helst utan från självaste Tomten. Berättar senare vad det står i det.

Någon längre sovmorgon blev det inte idag, Majas tidiga mornar verkar vara här för att stanna. Men vi låg och brottades i en halvtimme efter att Roine och Hilma åkt, sen tröttnade jag. Men att slippa gå ut i -19 grader (!!!) var underbart bara det, jag ska väl snart ta på Maja och mig en massa kläder och hämta hem henne igen.
Maja väckte mig på världens mysigaste sättet idag, hon har blivit så himla pussig av sig. Så fort hon fick syn på mig under täcket så skrattade hon och blev jätteglad, sen böjde hon sig fram och pussade mig flera gången i hela ansiktet. Så mysigt så.

Nu ringer Kristin så det blir inte längre inlägg för stunden. Det finns mycket viktigare saker i livet än internet=) och det är sina vänner och speciellt den bästa!

Inga kommentarer: