tisdag 28 december 2010

20101228

Barnen sover och nu sitter jag och väntar på att sushin ska bli klar, Roine står för maten idag=).

För en stund sedan så kom jag hem efter ett besök hos Tess med familj. Klämt och luktat lite på lilla Bastian, 3 veckor. Innan tog vi (Jos och jag) svängen förbi hemma hos Kristin, Andreas och Williams hus, fint blir det och snart kan vi få tillbringa dagar där hos dom, mys! Väldigt snart=).

Annars idag har det inte hänt så mycket, lite dammsugning och tvätt, de vanliga sysselsättningarna om dagarna.
Hilma och jag försökte oss på en videoblogg också under dagen, men den ville inte ladda upp sig här, fråga mig inte varför!? Så det blir nog inget, kanske gör jag ett till försök senare, vi får se.

2 kommentarer:

stina sa...

För att ladda in ett video klipp så måste du lägga upp det på youtube eller någonting liknande för att sen kunna "bädda in" det i bloggen. Så är det i alla fall för mig :) kram stina

Camilla sa...

Jag förstod det och då blev det jobbigt:). Tvungen att skaffa konto och lära mig något nytt:). Jag kan ju inte påstå att ni missade något, kanske kommer den någon dag när jag har för lite att göra!