måndag 27 december 2010

REA på Polarn

Igår började mellandags rean som alla känner till vid det här laget och jag passade på att klicka hem en del från Polarn och Pyrets hemsida.

Det blev lite födelsedags presenter till Maja och en och annan tröja som hon får när paketet kommer. Både Hilma och Maja fyller lagom till rean, så det är bra om man kan komma över något man gillar.

Jag var inne på deras sida lite senare igår och då var nästan alla storlekar slut, så det gäller att vara med.

Men det är ett stort minus till deras hemsida, helt värdelös och igår var det så segt. Det kan visserligen bero på rean och att den var belastad, men jag tycker att den alltid är lite seg, i alla fall när jag besöker den. Detta gjorde att jag blev lite irriterad ett flertal gånger innan allt var betalt och klart, men på onsdag ska paketet vara här.
Jag ville köpa några tröjor till Hilma, men efter 1½h timme vid den här sidan struntade jag i det eftersom jag var rädd att allt skulle försvinna och sen hade jag fått börja om. Så hon får något nästa gång istället, det är Maja som växer just nu och behöver lite nya kläder.

Dessa tröjor blev det bland annat och lite strumpor, en mössa, en tunika och ett par leggings.


Denna köpte jag i två olika färger och storlekar. Den blir fin till jeans till våren!

Inga kommentarer: