onsdag 29 december 2010

Tidigare idag!

Idag tog vi med oss presenterna till fröknarna och tog en promenad till Hilmas gamla dagisavdelning för att lämna dom. Hilma hade lite problem över varför vi skulle gå dit när hon nu går på Bläckfisken?!

Vi bestämde oss för att ta med oss Stora Margit (hennes lilla docka heter också Margit) och vagnen. Det tog ett tag att ta på oss, Maja och förstås Margit. Promenaden slutade på över en timme och då stannade vi och bokade klipptid till mig och Hilma till nästa vecka på vägen hem! Jag hann aldrig gå mig varm så jag var väldigt kall när jag kom hem, Hilma däremot sa att hon svettades, det tror jag visserligen var att ta i! Hade Hilma valt det andra alternativet om att jag skulle dra henne på snowracern, istället för dockvagnen, så hade det nog varit jag som var svettig!

Inga kommentarer: