torsdag 16 december 2010

Åre v.12

Tänkte visa er vårt enkla boende i Åre där vi ska spendera en vecka i mars med hela min familj.

Vi har varit i fjällen ett par gånger med min familj, men sista gången var när Hilma var under året och då var vi i Sälen. Resten av min familj har börjat tröttnat på Sälen och Lindvallen så i år ville de prova något nytt. Så det blir ytterligare ganska många timmar i bilen, Hilma är jag inte så nervös för, henne kan vi nog underhålla ganska många timmar. Maja däremot, henne är det lite svårt att förklara för och underhålla. Vi funderar på om jag, barnen och mamma kanske ska ta natttåget eller flyga upp. Hem kan vi alltid åka kvällen innan så barnen sover och inte märker av resan. Vi har inte bestämt oss ännu, vi har tid på oss.
Det kommer bli underbart att vara där en vecka, när man kommit fram åtminstone=).

Kolla in vårt boende, inte helt fel va?!


Dessa två tror jag inte ingår i priset. (Ser bra ut att han har bruten arm)

Inga kommentarer: