måndag 30 juni 2014

Lycklig efter utflykt

Idag gjorde KappAhl mig väldigt glad. Att man blir lycklig över att shoppa det vet jag redan:), men att hitta favoritbyxorna i större storlek, det gjorde mig riktigt glad. De har nu äntligen besvarat många av oss med småbarns önskemål. Newbie kläderna som tidigare slutat vid 74 ska fortsätta upp till 86 och även storlek 110 ska komma. Synd att det kommer nu när Maja har 110 och har kläder så det räcker just nu. Såg på nätet att inte bara byxor finns upp till 86, utan också en body. Jag tycker att det har varit konstigt att det bara funnits bodys upp till 74 och inte 86 som på "vanliga" avdelningen. Men nu så, äntligen! Så idag fick Elvis ett par marinblå och ett par mörkgråa byxor, vilken lycka:). Ska även köpa jeansen som han tidigare haft, de med mudd upptill, de har också kommit. Kanske blir det en födelsedagspresent till vår snart 1åring. 
Idag åkte mamma, Fia, Ludwig och jag till Sparreholm och Fabriken. Det var sådär, lite smått kan man hitta, men långt ifrån Ullared. Efteråt bestämde vi att åka vidare till Nyköping för lite lunch och shopping. Vi åt lunch i hamnen och jag åt potatis, helstekt fläskfilé och kantarellsås, så himla gott! Efter lite strosande på stan så åt vi även en glass nere vid hamnen innan vi åkte hemåt igen. Kanske inte den bästa uppladdningen innan ett tabatapass, men det gick. Hann precis komma hem, byta om och 10min senare var det dags att plåga mina muskler. Nu sitter jag nyduschad i soffan och väntar på att Hilma ska se färdigt Lotta på Liseberg så Roine och jag kan fortsätt att titta på Orange is the new black som vi börja titta på i helgen. 

Lunch och mellis bilder, plus min fina syster❤. 

Inga kommentarer: