onsdag 18 juni 2014

En dag i huvudstaden

Sitter i bilen på väg hem från Stockholm, mycket nöjd över dagen. Både över det jag shoppat och kvällen på grönan. Nu är jag trött i fötterna efter ha gått ca 18000 steg och längtar hem till min lilla kille som haft en jobbig dag. Han har varit ledsen större delen av dagen, så imorgon måste vi ha en tid på Barnmottagningen. För ett tag sedan så dök en liten knöl upp under revbenen på magen och den syns när han skriker och spänner magen, då kommer den fram. Vi har inte märkt att han besvärats av den tidigare. Så nu har vi börjat fundera på om hans matvägran och hårda mage kanske har ett samband. Hoppas verkligen vi får en tid imorgon, så de får kolla på det.
Jag slog min man i luftgevärsskytte 46-27, det ni. Hade jag fått två poäng till så hade jag fått pris. Oväntade talanger:). 
Det har varit en väldigt rolig och mysig dag i Stockholm, fick ju rasta min man och stilla ett konsert-behov;). 

Inga kommentarer: