onsdag 25 juni 2014

Fotografering

Idag ska Elvis på sin 1års fotografering hos Per-Arne och när vi bokade den här tiden för ett halvår sedan såg hans sovrutiner inte riktigt ut som nu. Vi ska vara där vid 15 och det är då han brukar sova sin andra gång för dagen. Så jag tänkte att jag skulle försöka ha honom vaken till ca 12, så att han bara sover en gång idag, alternativt sover en timme senare, efter fotograferingen. Men det går inte så bra, han sitter just nu stilla hos mig och ha gjort det i 15minuter. Det kommer bli en lång timme verkar det som, eftersom han somnar när som helst. 
Mitt allra störta problem med denna fotografering är att hans skjorta som inte här kommit. Skickade efter den från Kappahl i helgen men den har inte kommit än, jag hoppas att det snart plingar till i min telefon att jag har ett paket att hämta på Tempo. Annars kommer Roine då panikåka till Eskilstuna eller Nyköping, det varkar vara helt hopplöst att få tag på en i storlek 80, alla butiker jag varit i den senaste tiden harden  inte. Så är det någon som har någon hemma som vill sälja/låna ut en timme i eftermiddag så hojta hemskt gärna till. Jag börjar få lite lätt panik nu...

Inga kommentarer: