måndag 2 juni 2014

Luvan & jag

Nu har jag precis sytt färdigt en mössa till Ludwig. Det är inte direkt något möss-väder idag, men jag kände för att sy lite. Jag har även kikat runt på de sidor som jag beställer tyger ifrån och hittade några som jag är sugen på att beställa till hösten, bland annat några av dessa:
Några ni gillar?! Säg gärna till isåfall så slipper jag chansa vad ni vill ha:).

Jag kommer även höja priset lite granna på mössorna till hösten. Dels för att det ska löna sig att hålla på att sy och för att jag kan göra lite erbjudanden då och då. Skulle jag göra ett erbjudande när dom kostar 80kr så skulle jag gå +-0 och det är inte lönsamt. Jag hörde jättemånga som sa att jag var billig och att jag skulle höja priset på dom, men ville inte göra det mitt under säsongen. 

2 kommentarer:

Jos sa...

Turkosa ankare vill Sigge ha till hösten! Det är jag alldeles säker på :)

Camilla sa...

Då ska vi självklart fixa en sån till Sigge:).