lördag 14 juni 2014

Rabattkod på Ellos

Fick en rabattkod från Ellos igår och som gäller över helgen, handla varumärken eller annat för 1000kr och betala 500kr(!!). Så jag klickade hem dessa två par skor till Elvis och en vit hissgardiner till vardagsrummet för strax över 500kr, perfekt! Bara Kavat skorna kostar egentligen 499kr, så dessa beställde jag i storlek 20 och Converseskorna fanns bara från storlek 21, så dom tänkte jag att Elvis får när han fyller år, om en månad. 
Tyvärr hade jag hellre velat haft dessa i marinblått istället för svart, men när jag fick de så himla billigt så kunde jag inte ställa sånna krav, han hinner få marinblå också;). 

Min syster fick inte samma kod som jag, så jag vet inte om min fungerar till er som inte fått en, men vill ni prova så är koden 295516. 

2 kommentarer:

Nissetroll sa...

Jag fick inte heller samma kod. Det är bra när du skriver om sådana erbjudanden eftersom jag ofta bara klickar bort mail från företag utan att kolla. Men det här hade jag kvar, ska kolla in om det finns några skor kvar ;-)

Camilla sa...

Då ska jag fortsätta med det! Jag skulle kunna beställa en omgång till:), såg att det hade Didriksson fleecefodrat och skulle vilja ha det till Elvis. Jag är ju lite beroende av dom;).