tisdag 1 juli 2014

Tisdag

Idag på förmiddagen så var jag inne i stan på Hälsokällarn och gjorde en kroppsscanning. Lite nervöst men samtidigt väldigt intressant att få veta hur min kropp mår. Eftersom jag inte är den aktivaste människan så blev jag väldigt glad över resultaten, som exempel är min kropp 26år och inte 31år och jag hade väldigt mycket muskler i kroppen mot min vikt. Så det var en lättnad! Jag kommer fortsätta att köra tabata två gånger/veckan, jag gillar verkligen den träningsformen, precis min stil på träning.  

Efteråt åkte jag upp till vårdcentralen Linden och tog prover för min ämnesomsättning. Har inte gjort det efter att jag var gravid och de tog de på mödravården, så det var på tiden plus att mitt recept tagit slut så jag var tvungen att gör det. 
Just nu sitter jag och kollar på när min son far runt mellan möbler och väggar, han har fått sådan fart på benen den senaste tiden. Han vågar nu också gå och bara hålla i oss med en hand, även om det fortfarande är väldigt vingligt. Kanske kommer han lära sig gå innan sommaren är slut...


Inga kommentarer: