torsdag 26 juni 2014

Första Kolmården besöket för i år

Idag har Kristin, jag och alla barnen haft en heldag på Kolmården och vilken dag. Perfekt väder, ingen stress och glada barn, kan inte bli så mycket bättre:). Elvis envisades att inte somna, men det gick bra ändå, han satt i sin vagn med nappen och var för det mesta väldigt nöjd för att inte sovit mer än 20minuter i bilen på vägen dit. Vi stannade till på Ingelsta på vägen hem, sen somnade han som en sten i bilen med sin nya kompis som han fick handla på Kolmården, en elefant. Vi har bestämt att vi ska åka nästa vecka igen, fast denna gång med Roine. Vi hann inte med delfinshowen, eller jag försökte få Elvis och sova och Wille och Maja ville inte gå på den. Inte heller Kulmården hann vi med, eftersom vi har årskort kan vi åka dit snart igen, perfekt! 

Hilma ville åka delfinexpressen, som är en bergochdalbana. Förra året åkte hon den en gång men nu när hon åkte en hel del på Gröna Lund sist, så hade hon bestämt för länge sen att hon skulle åka den. Första gången åkte hon med mig och sen åkte hon till och med själv, när jag åkte med Lovisa. Det var sjuåringen och treåringen som åkte, Maja och Wille stod på sidan av och tittade glatt på. Vi lyckades höra deras konversation sin semlan "Vågar inte du heller åka Maja? Inte jag heller, för vi är fegisar". Sötnosar❤️. 

Som vanligt kommer en hel del bilder från dagen:). 
En riktigt mysig dag tillsammans med Kristin och barnen❤️




Inga kommentarer: