tisdag 6 januari 2009

VILL HA!!!



Som ni vet så har jag rätt så lockigt hår. Men med lite hjälp så kan det bli riktigt fint och lockigt. Så nu var jag inne på favorit sidan för hårprodukter och hittade detta lilla paket. Synd att julen är över, får fråga min älskling när han kommer hem från jobbet om ekonomin tycker att det är en bra idé att handla detta. Nu har jag sådan tur så det är jag som har hand om den saken i detta hushåll, men fråga måste man=). Vill verkligen ha!!! Nu var det ju också så att det kostade "bara" 599 kr istället för 1046kr. Nu tänker ni säkert vilken idiot som tänker betala så mycket för ett par flaskor, kanske det! Men fin i håret kommer jag bli=).
-

Gå gärna in på http://www.lyko.se/ och titta in alla bra saker dom har, dessutom är det fraktfritt också, kan det bli bättre!?
-

Se om detta fina lilla paket hamnar hemma hos mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

OJ!!! Om inte Du köper detta så gör definitivt Jag det! Wow! Ekonomin slår kullerbyttor just nu. Plånboken skakar och skriker "Betala!". Klart du skall köpa detta älskling, men utöver de 599kr så till kommer en stor kyss.

veronikaosth sa...

Camilla: Det är sjuuukt bra produkter, använder samma själv. Väl värt pengarna!!

Roine: Come on, är hon inte värd det? Va va ? :)

Camilla sa...

Jag har några av bed head produkterna innan, men det här låter ju bara så bra och perfekt för mitt hår. Ska nog klicka hem det imorgon!