fredag 30 januari 2009

Nu är den här...

Nu sitter jag här med mina hårprodukter brevid mig. Dom kom i onsdags men jag hämtade dom idag. Vanligtvis brukar det hamna i postlådan, väldigt bekvämt=). Detta paket hamnde på Tempo, eftersom det var lite för stort för postlådan. Så nu får vi se om jag blir så fin i håret som jag tror och hoppas!

Snart är det festdags också, ska bli roligt. Det var så länge sen jag var lite onykter och hade så där roligt som man bara har när man har lite alkohol i kroppen. Jag har väldigt höga förväntningar på den här festen!
Har äntligen bestämt vad jag ska ha på mig, eller inte rikigt... Båda klänningarna gå bra till samma skor och strumpbyxor så det hänger på dagsformen vilken klänning det blir. En sak ur världen=), nu är det bara maskerad delen kvar. Jag har bestämt att det bara blir en ögonmask, hittade en ganska fin som vi ska beställa tillsammans med Roines maskeraddräckt ikväll.

Nu ska jag kolla om Hilmius Pilmius har vaknat!
Ha en trevlig fredag!

Inga kommentarer: