torsdag 22 januari 2009

Fyndat igen=)

Hemma från jobbet, äntligen. Tiden gick väldigt snabbt, nu är det snart dags för sängen, men först måste jag blogga lite=).

Jag har fyndat ännu mera idag. Är så himla glad och jag som hatar rea och andra nedsänkta varor. Inte för att det är billigt utan för att jag aldrig hittar något, det verkar ha vänt!

Idag fyndade jag dessa två par skor, jag bara älskar det ena paret och det andra funkar till det mesta.

Dessa funkar till det mesta och 200kr betalade jag för dom.


Dessa tror jag att jag ska ha på Emil och Annas bröllop i sommar, beror lite på vilken klänning jag köper, men just nu känns det som en bra idé. Dom var så fina och väldigt sköna!


Tack Sara för en super mysig förmiddag, som gick alldeles för fort. Du får se till att ha semester lite oftare=).

Nu ska jag hoppa in i duschen, varför säger man hoppar in i duschen?! Eller gör man inte det, det kanske bara är jag som säger så!?

Inga kommentarer: