tisdag 6 januari 2009

Roine har julgransplundring

Nu har Roine julgransplundring, eftersom han inte skaffat några godispåsar så tänker jag inte delta i detta ståhej!

Dagordning:

* Hilma och jag har åkt pulka och lekt i snön.
* Mamma och pappa kom förbi och lekte lite (med Hilma alltså)
* Plockat bort alla tomtar, stjärnor och adventsljusstakar
* Städat köket och satt upp nya gardiner
* Vunnit en auktion på Tradera=)

För er som undrar hur det gick med det lilla paketet med hårvårdsprodukterna...så gick det som förväntat=). Läs kommentaren från honom på föregående inlägg.

Nu ska jag plocka fram min egna godispåse, för alla som tittar på Top Model 11. Kanske inte riktigt passar med godis till just det programmet, men jag ska ju inte delta, så vad spelar det för roll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Vunnit en auktion på Tradera"

Grattis! Vad var det?

Camilla sa...

Tack, tack! En sminkborset, så inget du tycker är intressant.