lördag 17 januari 2009

Maskerad

Nu har jag äntligen fått en festinbjudan. En sådan där rolig fest med massa folk och så=). Dessvärre är det en maskerad, kan visserligen vara roligt. Nu var det ju så att jag ville köpa en fin klänning att ha på mig.

Festen kommer inte att ske än på ett par dagar, utan närmare bestämt om 3 veckor i Strängstorp hos en jobbarkompis som fyller 25år.

Nu gäller det att vara ute i god tid för det här partajet kräver lite planering. Så jag kollade upp lite möjligheter till maskerad kläder på internet. Detta var vad jag hittade!

www.bodega.se

Fanns riktigt mycket roliga saker, men dom bästa dräkterna var såklart slutsålda. Vi får se vad det blir. Födelsedagsbarnet har även godkänt en utklädnad som sitt bästa jag! Tror att jag går på det, kanske med några vingar på ryggen, prinsesskrona eller en mask. Vi får se vad jag bestämmer mig för. Att köpa en maskeraddräckt för en kväll som jag egentligen inte vill ha på mig, känns bara onödiga pengar. Roine får dom pengarna istället, för han nöjer sig bara med det bästa och roligaste!

Han ska ta hem priset för bästa konstym, för ett prist utlovas väl (dock inte jag som undrar)?!

Inga kommentarer: