onsdag 14 januari 2009

Mera pengar

Idag har jag funderat på om jag ska gå upp lite i tid. Ta tillbaka mina fredagar och varannan tisdag. Få en normallön någon gång och få känna att man har pengar över efter lön.
Då har jag också funderat på om Hilma ska få gå på dagis några timmar i veckan. Så nu har vi mailat och frågat lite frågor till ansvarige på kommunen. Se om mail kommunikation fungerar på denna arbetsplats. Detta återstår att se, spännande!

Fast jag tycker om att vara hemma med Hilma 2-3 dagar/vecka, men jag tycker också om att ha pengar på kontot! Jag jobbar faktiskt inte hela dagar, så jag hinner vara med henne också. Vi får se hur allt detta slutar.

Det är inte första gången jag funderar på detta... jag vet i alla fall hur jag vill ha det, men kommunen ska tillåta det också=).

Inga kommentarer: