måndag 5 januari 2009

Nu ligger den där i magen.

Idag är det trettondagsafton och detta innebär att folk går ut på Safiren och har roligt. Jag har idag funderat fram och tillbaka om jag med skulle besöka detta ställe. Men ni förstår nog var det slutade...här hemma i soffan. Skulle varit roligt men jag har barnvakt-, skjuts- och klädproblem, så jag struntade i det! Jag kommer inte ångra det imorgon, när jag vaknar upp och mår prima!

Idag har först Fia varit på besök och lekt med Hilma och sen kom Kristin med semlorna=). ÄNTLIGEN, nu ligger den där i magen och tar en massa plats! Så idag hann vi inte ut och åka pulka, men det ska vi hinna med imorgon när Roine jobbar. Hoppas det inte är riktigt så kallt som idag. För idag hamnade visst temeraturen över 20 sträcket, brrrr!
Egentligen är det bara att ta på sig kläder och traska ut. Det är så typiskt svenskt att klaga och vara inne om det är för kallt, varmt eller regnigt. Det finns kläder för alla väder, ut med er!

Nu har ni fått en liten lägesrapport från Villagatan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh semlor! Har ännu inte spanat in någon sådan här i Örebro, men jag får ge mig ut på jakt tror jag :)

Btw, fick ni skivan? Hann inte med att springa in, blev visst lite stressigt sådär i slutet!

Kram

Camilla sa...

Gör det, det var riktigt gott=). Annars får vi fixa det tills ni kommer till Valla nästa gång.

Tack för skivan, vi hittade den fastfrusen i postlådan=).