onsdag 21 januari 2009

Lycka

Är det någon som har svar på varför man kan bli så lycklig efter att ha spenderat massa pengar på kläder!?

Detta har vi precis gjort. Roine, jag, Hilma och min bror åkte en sväng till Lager 157. Jag hittade en hel del, kommer lite bilder senare. Roine köpte ett par jeans (äntligen), en vår jacka och en flanellskjorta (!). Det sist nämda var jag inte alls med på, men 80kr var den väl KANSKE värd. Jag har inte fått sett den på ännu, kommer kanske senare.

Det finns även mycket konstiga och annorlunda kläder. Hittade tex en klänningen med gamla telefoner på. Kan säkert vara cool på någon, men inte mig! Köpte däremot en luvtröja med detta tryck på. Tror att jag tycker om den, om inte annat så får jag ha den hemma och mysa i.

Så totalt handlade vi för strax över 3000kr, inkl Niclas handling. I detta var det också två presenter till lite folk som visst ska fylla år.

Det var så himla skönt att gå där inne, såg totalt ca 10 andra kunder. Så vi var nog där inne i två timmar. Både Niclas och Roine provade jeans och det tog sin tid. Det slutade med att dom hittade ett par varsinna tillslut. Eller hur var det Niclas, var dina ett par jeans eller vad var det?!=)

Nu ska jag fixa maten, blev visst lite senare än vad vi tänkt. Så kan det gå! (Hilma har förstås fått mat, så ni inte tror vi glömde bort henne.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul med lite shopping! Jag är verkligen avundsjuk..de kanske blir en tripp nånstans i helgen:) Du har väl sparat nåra kronor så du har råd med lunch imorrron;) Lyxigt att gå på stan o käka lunch utan barn! Ses imorron! kram

Camilla sa...

Absolut finns det pengar till en lunch=), ska verkligen bli lyxigt att gå en sväng på stan och sitta i lugn och ro utan vilddjuren=). Syns imorgon! Kram