söndag 11 januari 2009

Uttråkad

Jag är sååå uttråkad. Jag är uttråkad på att vara sjuk. Nu har jag ingen feber, bara genomförkyld och hostar som en galning. Hilma verkar inte heller bli frisk, hon har feber just nu...IGEN! Det har kommit feber en gång/dag och sen blir det inget mera, kan inte allt komma på en gång istället och sen kan allt vara över.

Vi som hade så mycket planerat denna helg. Vi skulle bjuda mamma, pappa, Fia och Jimmy på 3-rätters och ha en liten spelkväll. Kanske åka någon sväng och titta om vi hittade något på Polarn rean och framför allt skulle vi träffa Sara, Johan och Isac. Inget av detta blev av så vi får skjuta upp allt, trist!

Jag har inte varit utanför dörren sen i onsdags, då när jag åkte hem från jobbet och nu är all snö borta också! Var det all snö vi kommer få tror ni? Ganska troligt, vi lever ju i Sverige.
Hoppas på att Hilma är frisk snart så vi kan hitta på något. Vi måste ju snart besöka badhuset igen, det var ju jätteroligt sist, tyckte Hilma. Lite tråkigt att åka dit själv bara, alltid trevligt med lite sällskap.
Jag är ledig i två dagar till innan det är dags för lite arbete igen, varit hemma i en vecka då. Så då måste vi vara friska igen!

Nu ska jag se om jag kommer på något att göra...

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag var ute första gången i går sedan i måndags! jippi!! riktigt roligt när man legat flera dagar..så förstår att du är uttråkad..Kram på dig!

Camilla sa...

Nu får jag lämna huset, feberfri sen igår då det var strax över 37 bara. Men Hilma stackarn har feber lite här och där under dagen. kommer bli ännu mera uttråkad om jag inte får lämna huset snart!