fredag 16 januari 2009

sover, sover och sover

Väntar på att Hilma ska vakna. Hon somnade lite senare igår, eftersom Roine hämtade henne hos mamma och pappa och han slutar inte förän 18.30. Det bästa med att hon sover så här länge och inte jag, är att jag har hunnit med att duscha i lugn och ro och fixat mig klart....nästan!

Tänkte att vi ska fara in till staden idag. Hilma har lite julklappspengar som hon fick av farmor och farfar i julklapp. Massa mynt och några stora pengar, dom har nog stått färdigt på köksbänken nu=).
Sen måste jag handla en ny mascara, den börjar ta slut nu. Det värsta som finns är att en dag så är det bara jätteslut! Så jag tänkte ha lite framförhållning och skaffa en ny. Men jag använder YLS mascara nu och brukar göra det, men nu får det nog bli en budget variant. Eller budget och budget, det skiljer inte så mycket i pris mellan dom, ca 100kr. Se vad jag kommer hem med!

Nu ska jag fixa frukost, magen kurrar!
Trevlig fredag!

Inga kommentarer: