söndag 11 januari 2009

Letar bloggar

Antar att ni undrar vad jag hittade på förut!? Ingenting, eller något måste jag ha gjort. Kollade runt på bloggar, men ingen hade uppdaterat något, så då började jag läsa runt på en massa (2st) kändisbloggar. Allt slutade med att jag tittade på 6st avsnitt av 90210, som sagt...hade inget att göra! Men 6st avsnitt gjorde att jag fastnade för det, inte den bästa serien jag sett, men är man fortfarande lite sjuk, killen tvättar bilen och lill tjejen sover... vad ska man då annars göra?!

Vill ha flera bloggar att följa, nu äntligen har älsklings Kristin skaffat än=). Finns det ingen som vill tipsa om sin blogg som jag kan läsa, lovar att kommentera;).

Nu ska jag nog titta på film om HAN har tid, är bara skit på Tvn!

God kväll!

2 kommentarer:

Nissetroll sa...

Hej! Du kan få följa min blogg om du vill: http://nissetroll.blogspot.com
Fast jag vet inte om du möjligtvis redan gör det, jag hade en kommentar från en Camilla för ett tag sedan.
Jag brukar läsa din blogg och jag ska bli bättre på att kommentera ;-)
Ha det bra!

Anonym sa...

http://vigubban.blogg.se

Där får du lite att läsa! =)