tisdag 13 januari 2009

Tröst shoppat, lite glad igen=)

Äntligen är internet tillbaka, det har varit borta hela eftermiddagen och kommit tillbaka alldeles nyss. Vad då beroende, inte jag inte!

Shoppingen gick ganska bra. Hilma fick en tröja och strumpor på Polarn, fanns inte så mycket. Det bästa fyndet gjorde jag på Exit, två luvtröja, en jättefin poncho och 5-pack strumpor för 114kr, det kallar jag för fynd! Jag hatar reor, för jag hittar aldrig något, men till Hilma går det bättre. Kanske beror det på att hon inte är lika kräsen=).
Själv köpte jag en klänning, love it! Efter att ha provat den tre gånger i två olika affärer så köpte jag den, såååå fin=). Sen hittade jag en top också, kändes lite vårig, kanske var just därför jag var tvungen att köpa den. Hittade en hel del till, men nu satte plånboken stopp. Ska nog åka vi lön och sen vad som ekonomin tillåter, väskan jag hittade måste jag bara ha=).

Nu är det bygglov...återkommer nog snart!

Inga kommentarer: