måndag 26 januari 2009

Påväg hem till mig=)

Nu är den påväg! Den som jag har velat haft ett tag nu, Bed Head Foxy Curls 5. Nu är den betald och påväg hem till mig=). Jag tog mig råd, sen ska det tilläggas att Roine skulle ha wax från samma ställe. Nu är det bara vänta och se om det är så bra som jag tror att det är. Har deras produkter innan och dom är bra, så det här måste vara superbra!

Annars idag har jag bara haft tråkigt. Eller Hilma har bjudit på kaffe och allt där till i hennes rum, men det är bara underhållande en stund. Ville åka och shoppa, alltid kul. Men ändrade mig och tänker spara pengarna istället. Vill ha en klänning till Vickes fest/maskerad, men jag har en som jag kan tänka mig. Det är bara frågan vad jag ska klä ut mig till i den. Funderar dock på ängel...men jag vet inte och frågan är om jag ska vara en vit eller svart ängel!? Måste bestämma mig snart så vi kan beställa hem ängelsakerna. Kunde hon inte bara haft en vanlig fest!?

Imorgon ska Hilma och jag till badhuset med Linn och Tyra, ska bli mysigt. Nu ska jag återgå till Tvn och min Marabou Daim chokladkaka=).

Inga kommentarer: