fredag 16 januari 2009

Fyndat & Middag till älsklingen

Det gick ganska bra på stan idag, hittade en massa fynd. Riktiga fynd alltså! En cykelkorg(!), saknade en i somras. Nu har cykeln fått stått stilla i boden, men ska få komma ut till våran igen och få en fin rosa korg på sig! Det kommer bli så mycket roligare med en rosa cykelkorg, som jag bara gav 27.50kr för, billigt eller hur?! En tre års present, Hilma ska på kalas imorgon till min minsta kusin som har fyllt år. Så vi köpte ett spel till henne, 50kr. Hilma fick 4st par trosor, antar att det kommer behövas i sommar när man ska försöka göra henne blöjfri. 40kr för 4st, (ordinarie pris 39.50kr/st) måste ju vara ett fynd!

Sen blev det en mascara till mig, se i morgon om den uppfyller mina krav.

Annars idag så har jag fixat middag till Roine tills när han slutade jobba. Vad det bjöds på ser ni här nedan. En sallad på papaya, mango och avokado med en citron dressing och marinerade gambas räkor. Sen hade jag gjort pannacotta på vitchoklad och hallon. Tror att han tyckte om det.

Nu sover Hilma och jag tror att det blir Let´s Dance ikväll. Det visas inte så mycket annat.

Visst ser det gott ut?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! Är det någon som har talang för att lägga laga och lägga upp mat här, eller?! Ser ju jättegott ut!

Anonym sa...

Det såg gott, nyttigt och fint ut, men vet du inte att AVOCADO ÄR DJÄVULENS MAT!!!?

veronikaosth sa...

Jeeeej! Gud vad fint. Du kanske borde byta yrke och utbilda dig till kock! Skulle passa dig utmärkt! Kram