fredag 9 januari 2009

SJUK!

Ni som undrar och saknar mina inlägg och undrar vart dom tagit vägen, så är lägesrapporten så här:

38.7 graders feber, ont i kroppen och genomförkyld. Förstår att ni är ledsna över det, men jag ska återhämta mig så fort jag kan och återgå att tillfredställa er här på bloggen.
Nu har jag legat nerbäddad sen i onsdags och hade hoppats på att vara frisk till helgen, med det får vi nog vänta med ett tag till, verkar det som! Är väldigt trött på det här nu, gör mig FRISK!

Nu blir snart sängen för min del, se om jag orkar umgås lite med min familj imorgon, hoppas på det!

Det ska tilläggas att jag har aldrig under mina många år på Kvantum gått hem för att jag varit sjuk sjuk (har drabbats av lite annat så jag har varit hemma, men inget vi tar nu)...kanske inget att skryta om, med bara så att ni vet! Jag har bara klarat mig från allt!

Go´natt på er!

2 kommentarer:

Krillan sa...

Nu ska du få höra sjukling.. Jag har skaffat en blogg..Det du=)Du vet är ju smått rastlös de här dagarna!Krya på dej,..ringer nog lite senare idag=)Puss så länge

Anonym sa...

Krya på dig bejb!