måndag 12 januari 2009

Måndag = själv = morötter

Vi lämnade hemmet idag för ett besök hos mamma och pappa. Det var en bra idé, men den mindre bättre idéen var att gå dit. Skönt kan tyckas, men det slutade nästan med att jag spydde för jag hostade så mycket. Inte var det skönt ute! Vi har inte varit utanför detta hus, så beger vi oss ut när det är storm ut...ganska korkat!

Allt var ju inte negativt, vi fick kvällsmat. Den bästa husmanskosten enligt mig, potatis, falukorv och pepparrotssås. MUMS!

Just nu sitter jag och äter morötter och dipp (som är kvar sen i lördags)=). Morötter är en väldigt underskattad grönsak. Jag har nog sagt det förut, men det är värt att påpekas igen! Ett litet klagomål har jag på dippen, den har stått i kylskåpet och blivit stark! Skulle behövas en gräddfil till i den för att få bort det starka...men nu har vi inte det, så det får gå ändå!


Åter till morötterna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Godaste husmanskosten...aaa tjena. Dock har du rätt om morötterna!

Vad jobbigt det är att kommentera på din blogg, måste skriva ordverifiering och skit, blir mycket jobbigare. Byt till blogg.se!

Nää nu har jag klagat färdigt ;)