måndag 31 januari 2011

Tips till små flickor!

Idag öppnade jag mailen och såg ett intressant mail bland de 119 st (!) nya som kommit under den senaste veckan. Mailet var från H&M och hade ämnet 50% på nätet i 3 dagar. Detta lät intressant och jag klickade mig vidare och vips så hade jag gjort fynd.
Så ett litet tips till er som har flickor där hemma som behöver leggings till sommaren, gå in och beställ. Hilma har haft deras leggings i flera år i rad nu och jag gillar dom, eftersom dom inte är så jätte smala och är av bra kvalité. När de dessutom kostar 24,50 istället för 49.50 kunde jag inte låta bli. Så både Maja och Hilma fick alla fem färger för totalt endast 245 kr, inte helt fel för 10 st leggings. Så nu behöver vi inte handla flera sådana inför sommaren.

Klicka på länken nedan om det låter intressant, så kommer du direkt till sidan =).

3 kommentarer:

Nissetroll sa...

Tack för tipset! Klickade genast in för att beställa, de såg ju jättefina ut - men fanns ju inte i rätt storlek tyvärr. Om jag köper 86 kan nog Irma ha dem till jul eller så... Synd!

Camilla sa...

Jag tog 86 till Maja, men kan tänka mig att de kommer bli stora på henne med. Hilma har alltid kunnat haft sina året efter igen och särsklit efter att hon slutade med blöja. Men jag chansar på att Maja ska kunna ha sina.

Det finns likadana i de mindre storlekarna också, men då får du betala fullt pris=).

Nissetroll sa...

OK, men det är klart att 49,50 inte är så farligt dyrt det heller ;-)