tisdag 11 januari 2011

Ring en vän!

En sak som är dåligt med att blogga är när man känner att man vill skriva av sig och det handlar om något/någon som man inte vill skriva om här! Ni fattar säkert, den lilla oskrivna regeln. Inte skriva om tex arbete, familjen, släktingar, vänner och så vidare! Idag eller just nu är det så.

Jag skulle kunna skriva ett långt inlägg om mina tankar som snurrar i huvudet just nu, men känner inte riktigt för att dela med mig av allt det till er alla. Jag kan lista ut säkert vilka 40-50 av er som följer mig dagligen är, men till er andra 60-80 st som vägrar ge er till känna genom kommentarer och liknande. Känns inte som jag ska skriva allt som snurrar i mitt lilla huvud här på bloggen! Sen är det just det att efter att man har fått skrivit av sig så känns det nästan alltid bättre!

Jag får helt enkelt ta en annan livlina, ringa en vän! Fast det är lite sent för det och imorgon har antagligen tankarna minskat en del och saken är inte lika viktig längre, så får de bli! Jag väntar och sover på saken istället!

Jobbigt inlägg va?! Nyfikna ni blir!? Det kan ni få vara;), för jag är lika nyfiken på vilka ni är som läser detta! Haha!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: