tisdag 18 januari 2011

Inget speciellt händer.

God kväll!

Förutom lite Åreplanering med mamma och syster idag så har det inte hänt så mycket!

Ikväll har jag lämnat av Maja hos mamma och pappa precis innan läggdags, nybadad och med pyjamasen på. Det underlättar hela morgonen imorgon innan Roine åker iväg på utbildning i två dagar och jag till jobbet. Så imorgon är jag själv med barnen, Hilma har lovat att sova i vår säng så jag slipper sova själv=).
På torsdag ska jag ta med mig båda barnen till badhuset, känns lite som en utmaning, men vad gör man inte som ensamstående tvåbarnsmamma=)!? Vi tänker visserligen ta med oss Kristin och William som lite förstärkning, Wille kommer ta uppdraget på största allvar, han kommer få huvudansvaret över Hilma. Så det kommer bli spännande!

Sitter och tittar (eller lyssnar) på idioterna på 3:an, Sommar i Sverige, man skäms ju! Tanterna med papegojor och gubbarna som ska kolla på Kronprinsessans bröllop, herregud!

Nu är det dags för en dusch och sen sova, jobbdag imorgon, en tidig sådan.

Inga kommentarer: