fredag 21 januari 2011

Framtidens stjärnfotograf!?

Roine glömde vår kamera framme igår och den var Hilma snabb att hitta, uppenbarligen! Efter att ha sett dessa bilder och säkert 30st till så frågade jag om hon använt den, men det hade hon inte. Inte det smartaste svaret eftersom jag hade hela kameran full med bevis.

Något annat som jag även upptäckte var att hon varit i Majas säng, något hon också första sa att hon inte varit. Sanning kom snabbt fram när jag visade henne bilderna som är tagna från Majas säng och ut på golvet (se bildbevis nr 3). Jag har lite svårt att tro att det är Maja som har tagit dom och i så fall hur kom Hilmas fötter, ben och ansikte då med!?

Här kommer några av alla bilder som fanns på kameran. Vad tror ni har hon någon framtid som fotograf!?



Inga kommentarer: