onsdag 19 januari 2011

Ligger i sängen och väntar på att jag ska bli trött!

I vanliga fall, när Roine är hemma, så somnar jag oftast innan huvudet nått kudden, men inte när jag är själv. Så fort jag släcker lampan så hör jag ljud, inbrottstjuvar och spöken. Igår frågade jag om Hilma ville sova inne hos mig i natt och det ville hon, men det var något hon glömt bort när hon skulle sova och jag påminde henne inte heller om det. Så jag får väl hämta hit henne om jag vrider på mig allt för länge och inte kan somna, eller hur var det!? Vad jag den vuxna i detta hus, det var nog så det var! Skit också!

Detta får mig att fundera hur det ska gå nästa vecka när Roine är borta från onsdag till lördag på konferens!? Det kommer bli nästa veckas problem! Ett världsproblem, verkligen, i alla fall i min värld just nu!

Inga kommentarer: