söndag 23 januari 2011

Bus på Villagatan

En av Majas favoritlekar just nu, är att man jagar henne krypandes och storasyster är alltid lika snabb på att hänga på! Lika roligt varje gång!

Jag lyckades även få med lite av när Maja går, det är så här det ser ut när hon tultar omkring här hemma. Jag tror jag har sett som mest att hon går ca 15 steg. Så fort hon ramlar så rester hon sig upp igen, om hon inte får väldigt bråttom, då går det betydligt fortare att krypa.

Om mindre än 3 veckor så fyller min lilla prinsessa 1 år, vart har tiden tagit vägen!? Någon bebis är hon absolut inte längre, även om jag skulle vilja. Det är inte lika intressant att mysa (sitta stilla) med mamma längre, det är den stora fördelen med bebisar. Dom har ingen egen vilja, inte lika stark i alla fall=).

Inga kommentarer: